BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 5 Januari 2012

::Medical chek-up::

Assalammualaikum..
Dah lama aq x update blog aq ni..
almaklumlah,dalam seminggu nie aq bz...,
Hari isnin ni aq dah masuk "ILP SELANDAR MELAKA"
Bz dengan check-up,nak beli barang keperluan lagi..
Ehmmm....cbok betul...
Cerita tentang check-up ni,..aq ada satu cerita pasal check-up tadi...

Doktor:np awk menggigil?
Aku:saya memang cam ni bile jumpa doktor,darah berderau jer.
Doktor
:takpe2x nanti saya bagi ubat ye,bagi awk tenang..
Aku
:saya tak suka makan ubat..
Doktor
:knp?
Aku
:tekak saya xdapat terima ubat tu,nanti keluar balik...
Doktor
:macam tu ker...
Aku:aku mampu tersenyum jer..



#P/s:memangakutaksukemakanubatpontimeakusakit..




Haha!memang terbaiklah doktor tadi,,boleh buat lawak lak tu...
Seriously,memang berderau darah aq bile jumpe dktor...
haha!
Apee pon x boleh..
Malam nanti nak beli barang keperluan lagi nih...
haisshhh...
k lah,sampai disini sahaja,ade mase aq update lagi blog nie...


Wassalam...^_________^y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan